Reclamații
La My Steel BV facem tot posibilul zilnic pentru a vă oferi cele mai bune servicii. Este posibil ca uneori să nu fiți mulțumit de ceva. Aveți o reclamație legată de un articol sau de serviciile noastre? Informați serviciul nostru pentru clienți pentru a putea discuta reclamația și a găsi împreună soluția corectă.
Adresă de email: info@mysteel.nl
Număr de telefon: +31 (0)492 745200
Dacă tot nu ați reușit să rezolvați disputa împreună cu noi?
Atunci puteți semnala disputa dumneavoastră pentru mediere prin intermediul WebwinkelKeur. Începând cu 15 februarie 2016, consumatorii din UE au, de asemenea, posibilitatea de a depune plângeri prin intermediul platformei ODR a Comisiei Europene. Această platformă ODR poate fi găsită la http://ec.europa.eu/odr. Dacă reclamația dumneavoastră nu este deja în proces de soluționare în altă parte, aveți libertatea de a depune reclamația prin intermediul platformei Uniunii Europene.