Transport și plăți

Cum va fi trimis produsul meu?

Fiecare comandă este ambalată cu grijă pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Produsul dvs. va fi livrat într-un pachet. În funcție de numărul total de pachete sau de dimensiunea produsului, poate fi necesar să se livreze comanda pe o paletă.

Colaborăm cu DPD pentru expediția pachetelor. Veți primi un e-mail de la ei cu un link de urmărire.

Transportul bunurilor pe o paletă în Olanda și Belgia este realizat de Micodo. Pentru celelalte țări, transportul pe paletă este efectuat de Dachser. Veți primi un SMS de la ei cu intervalul de livrare.

Care sunt zilele de livrare?

DPD livrează pachetele noastre de luni până sâmbătă.
Dacă bunurile dvs. sunt livrate pe o paletă, aceasta va fi livrată de Micodo sau Dachser de luni până vineri.

La ce oră va fi livrat pachetul sau paleta mea?

Toate pachetele DPD sunt livrate între ora 8:00 dimineața și ora 18:00 seara.
Livrarea unei palete de către Micodo sau Dachser se face între ora 8:00 dimineața și ora 17:00 seara.

Care este termenul de livrare pentru produsul meu?

Dacă doriți să știți când puteți aștepta produsul dvs., faceți mai întâi clic pe produsul ales în magazinul online. Pe pagina produsului veți găsi termenul de livrare direct sub preț.

Pot urmări pachetul sau paleta mea?
Pachetele sunt trimise de transportatorul DPD.
Bunurile pe o paletă sunt expediate de Micodo sau Dachser.

DPD

Dacă produsul comandat de dvs. a fost împachetat de MySteel și a părăsit spațiul nostru de producție, veți primi de la acest transportator un e-mail de confirmare a expediției cu linkul de urmărire. Prin acest link, puteți vedea în ce dată și la ce oră va fi livrată comanda.
De asemenea, DPD va informa printr-un e-mail cu 1-2 zile înainte de livrare la ce oră va fi livrat pachetul. * În dimineața livrării, veți primi un e-mail de la DPD cu un interval de 1 oră în care pachetul dvs. va fi livrat.
Șoferul va cere la livrare să semnați pentru primire.
*Vineri seara se va menționa când va avea loc livrarea luni.

Micodo

Dacă produsul comandat de dvs. a fost împachetat de MySteel și a părăsit spațiul nostru de producție pe o paletă, veți primi de la MySteel un e-mail de confirmare a expediției.
Șoferul Micodo va contacta în prealabil cu 30 de minute pentru a vă anunța că vor sosi în 30 de minute.
Livrarea în Belgia; expedierea unei palete în Belgia este în general efectuată de Micodo însuși. În anumite cazuri, Micodo va transfera expediția partenerului lor belgian de livrare, Widem. În această situație, expediția va sosi într-o zi mai târziu.
Șoferul va cere la livrare să semnați pentru primire.

Dachser

Dacă produsul comandat de dvs. a fost împachetat de MySteel și a părăsit spațiul nostru de producție pe o paletă, veți primi de la MySteel un e-mail de confirmare a expediției. Șoferul Dachser

Care sunt costurile de expediere?

NL/BE: Comanda dvs. de peste €250 este livrată gratuit*.

Costurile de expediere depind de categoria produsului.

Puteți plăti costurile de expediere o singură dată, indiferent de numărul de produse.

* cu excepția încuietorilor de colț cu lungimea de 2400mm, pentru acestea veți plăti întotdeauna costurile de expediere, indiferent de suma comandată.

Comanda mea a fost deja expediată?
De îndată ce produsul dvs. este împachetat de MySteel și este pregătit pentru expediție, veți primi de la partenerul nostru de livrare DPD o confirmare că pachetul dvs. a fost expediat. Aceasta va include un link de urmărire. Acest e-mail are ca subiect; “Comanda dvs. a fost expediată”.
De îndată ce produsul dvs. este plasat pe o paletă la MySteel și este pregătit pentru expediție, veți primi de la MySteel un e-mail cu confirmarea denumită “comanda dvs. a fost expediată”.
La aceste e-mailuri nu se pot face revendicări. Datele sunt de fapt în funcție de aglomerarea sezonieră și de transportatorii DPD, Micodo sau Dachser cu care lucrăm. Desigur, facem tot posibilul pentru a livra produsele comandate cât mai repede posibil.

Nu am primit (încă) un e-mail cu link de urmărire, ce pot face?
Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați un membru al serviciului nostru clienți.

Linkul de urmărire nu funcționează, ce pot face?
Vă rugăm să contactați serviciul clienți al partenerilor noștri de livrare DPD, Micodo sau Dachser. 

Ce se întâmplă cu pachetul meu sau paleta dacă nu sunt acasă?
Dacă nu sunteți acasă în momentul livrării pachetului, nu a fost dată o autorizație de lăsare și nici vecinii nu pot accepta pachetul dvs., DPD va duce pachetul la cel mai apropiat magazin DPD pick up. Pe mesajul lăsat de șofer pentru dvs., veți citi când și unde puteți ridica pachetul.
Dacă produsul dvs. a fost expediat pe o paletă de către Micodo sau Dachser, șoferul va lua legătura telefonic pentru a anunța că paleta va fi plasată aproape de locuință, în grădină sau pe trotuar. Micodo sau Dachser au permisiunea de a plasa această paletă.

Codul de urmărire al pachetului meu indică că a fost livrat, dar eu nu am primit nimic. Ce trebuie să fac acum?
Ne pare foarte rău că nu ați primit produsul dvs. Pentru a descoperi unde se află exact pachetul dvs., ne-ar plăcea să începem o investigație la transportatorul DPD. Vă rugăm să contactați cu noi? Atunci ne vom apuca imediat de lucru pentru a rezolva cât mai repede posibil.

Plată

Plățile sunt efectuate prin intermediul nostru 

Puteți efectua plata pentru comanda dvs. prin iDEAL, Bancontact, transfer bancar în avans, Klarna plătește ulterior, PayPal sau cu card de credit.


iDEAL
Cu iDEAL puteți plăti comanda în condiții de siguranță și ușor. Puteți plăti prin intermediul mediului online securizat al băncii dvs. Nu trebuie să creați un cont pentru a plăti cu iDEAL, ci doar să vă conectați folosind aceeași metodă sigură pe care o folosiți și pentru internet banking. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Transfer bancar în avans
Dacă alegeți transferul bancar în avans, după ce ați plasat comanda, veți primi de la Mollie (furnizorul de plată) un e-mail cu detaliile referitoare la plată. Transferați suma la numărul de cont menționat în acest e-mail, folosind referința de plată. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Klarna plătește ulterior
Puteți alege să plătiți comanda ulterior. În acest caz, veți primi mai întâi comanda, iar apoi trebuie să plătiți factura în termen de 14 zile către Klarna. Klarna se ocupă de întregul proces de plată ulterioară. Trebuie să aveți cel puțin 18 ani pentru a putea folosi acest serviciu. Dacă plătiți la timp, evitați costurile suplimentare la Klarna și vă asigurați că veți putea folosi din nou serviciile Klarna în viitor.

Atunci când alegeți să plătiți ulterior cu Klarna, vi se vor solicita anumite date. Pe baza acestor date, Klarna va verifica dacă sunteți eligibil pentru a plăti ulterior. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Klarna plată în rate
Cu Klarna plăți în rate, puteți efectua achiziții în rate. Fiecare 30 de zile, plata va fi debitată automat de la dvs. Trebuie să aveți cel puțin 18 ani pentru a putea folosi acest serviciu. Dacă plătiți la timp, evitați costurile suplimentare la Klarna și vă asigurați că veți putea folosi din nou serviciile Klarna în viitor.

Atunci când alegeți să plătiți în rate cu Klarna, vi se vor solicita anumite date. Pe baza acestor date, Klarna va verifica dacă sunteți eligibil pentru a plăti în rate.  Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Bancontact
Cu Bancontact puteți face plăți online într-un mod de încredere, sigur, ușor și fără costuri suplimentare. Cu o carte de plată belgiană, puteți utiliza imediat Bancontact, fără a fi necesar să creați un cont. Bancontact este compatibil cu toate marile bănci belgiene. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

PayPal
PayPal este un serviciu de plată online gratuit care vă permite să plătiți în siguranță pentru comenzile dvs. Utilizarea PayPal este gratuită și puteți conecta ușor contul dvs. la un card de credit (Mastercard, Visa, American Express sau Discover) sau la un cont bancar. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Card de credit
Puteți plăti la noi cu cardul de credit MasterCard sau VISA. Detaliile sunt completate printr-o conexiune securizată, astfel încât să nu exista riscuri. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

In3
Cu această metodă rapidă și sigură, puteți plăti în 3 rate fără dobândă pe o perioadă de 60 de zile, prin iDeal. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.

Apple Pay
Apple Pay vă oferă o modalitate simplă, sigură și protejată de a plăti online. Plata prin Apple Pay este mai rapidă decât metodele de plată tradiționale, precum cardurile de credit și alte metode de plată. Pentru această metodă de plată, nu solicităm taxe suplimentare.