Termeni și condiții generale

Tabel de conținut:
Articolul 1 - Definiții
Articolul 2 - Identitatea antreprenorului
Articolul 3 - Aplicabilitate
Articolul 4 - Oferta
Articolul 5 - Acordul
Articolul 6 - Dreptul de retragere
Articolul 7 - Costurile în caz de retragere
Articolul 8 - Excluderea dreptului de retragere
Articolul 9 - Prețul
Articolul 10 - Conformitate și garanție
Articolul 11 - Livrarea și executarea
Articolul 12 - Durata tranzacțiilor: durată, reziliere și prelungire
Articolul 13 - Plata
Articolul 14 - Procedura de reclamație
Articolul 15 - Litigii
Articolul 16 - Dispoziții suplimentare sau diferite

Articolul 1 - Definiții
În prezentele clauze și condiții, se aplică următoarele definiții:

  1. Perioada de reflecție: perioada în care consumatorul își poate exercita dreptul de retragere;
  2. Consumator: persoana fizică care nu acționează în exercitarea unei profesii sau a unei afaceri și care încheie un contract la distanță cu comerciantul;
  3. Zi: zi calendaristică;
  4. Tranzacție de durată: un contract la distanță referitor la o serie de produse și/sau servicii, a căror obligație de livrare și/sau cumpărare este eșalonată în timp;
  5. Suport de date durabil: orice mijloc care permite consumatorului sau întreprinzătorului să stocheze informații care îi sunt adresate personal într-un mod care permite consultarea viitoare și reproducerea nealterată a informațiilor stocate.
  6. Dreptul de retragere: posibilitatea pentru consumator de a se retrage din contractul la distanță în perioada de reflecție;
  7. Model de formular: modelul de formular de retragere pus la dispoziție de antreprenor pe care consumatorul îl poate completa atunci când dorește să își exercite dreptul de retragere.
  8. Întreprinzător: persoana fizică sau juridică care oferă consumatorilor produse și/sau servicii la distanță;
  9. Contract la distanță: un acord prin care, în cadrul unui sistem organizat de întreprinzător pentru vânzarea la distanță a produselor și/sau serviciilor, până la încheierea acordului inclusiv, se utilizează în mod exclusiv una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță;
  10. Tehnică de comunicare la distanță: mijloacele care pot fi utilizate pentru încheierea unui acord, fără ca consumatorul și antreprenorul să se întâlnească în aceeași încăpere în același timp.
  11. Termeni și condiții generale: termenii și condițiile generale actuale ale antreprenorului.

Articolul 2 - Identitatea întreprinzătorului
Denumire statutară: My Steel BV
Denumire comercială: My Steel
Adresă de afaceri: Energieweg Energieweg 35 5422 VM Gemert
Număr de telefon: 0492-745200, disponibil în zilele lucrătoare de la 8.00 la 16.30 și vineri de la 8.00 la 16.00.
Adresa de e-mail: info@mysteel.nl
Numărul Camerei de Comerț: 81444982
Btw-identificatienummer: NL862095189B01

Articolul 3 - Aplicabilitate

  1. Acești termeni și condiții generale se aplică tuturor ofertelor antreprenorului și tuturor contractelor și comenzilor la distanță încheiate între antreprenor și consumator.
  2. Înainte de încheierea contractului la distanță, textul acestor termeni și condiții generale va fi pus la dispoziția consumatorului. În cazul în care acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, înainte de încheierea contractului la distanță, se va indica faptul că termenii și condițiile generale pot fi inspectate la sediul întreprinzătorului și vor fi trimise gratuit consumatorului cât mai curând posibil la cerere.
  3. În cazul în care contractul la distanță este încheiat pe cale electronică, contrar alineatului precedent și înainte de încheierea contractului la distanță, textul acestor termeni și condiții generale poate fi pus la dispoziția consumatorului pe cale electronică, astfel încât să poată fi stocat de consumator într-un mod simplu pe un suport de date durabil. În cazul în care acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, înainte de încheierea contractului la distanță, se va indica locul în care termenii și condițiile generale pot fi consultate în format electronic și că acestea vor fi trimise electronic sau în alt mod gratuit la cererea consumatorului.
  4. În cazul în care condițiile specifice produsului sau serviciului se aplică în plus față de prezenții termeni și condiții generale, al doilea și al treilea paragraf se aplică mutatis mutandis și, în cazul unor termeni și condiții generale contradictorii, consumatorul se poate baza întotdeauna pe dispoziția aplicabilă care îi este cea mai favorabilă.
  5. În cazul în care una sau mai multe dispoziții din prezentele condiții generale sunt, în orice moment, total sau parțial nule sau anulate, contractul și prezentele condiții generale rămân, în rest, în vigoare, iar dispoziția în cauză este înlocuită fără întârziere, de comun acord, cu o dispoziție care se apropie cât mai mult posibil de scopul original.
  6. Situațiile care nu sunt prevăzute în prezenții termeni și condiții generale trebuie evaluate "în spiritul" acestor termeni și condiții generale.
  7. Incertitudinile privind interpretarea sau conținutul uneia sau mai multor dispoziții din termenii și condițiile noastre trebuie interpretate "în spiritul" acestor termeni și condiții generale.

Articolul 4 - Oferta

  1. Dacă o ofertă are o perioadă limitată de valabilitate sau este supusă unor condiții, acest lucru va fi menționat în mod explicit în ofertă.
  2. Oferta este fără obligații. Întreprinzătorul are dreptul de a modifica și adapta oferta.
  3. Oferta conține o descriere cât mai completă și precisă a produselor și/sau serviciilor oferite. Descrierea este suficient de detaliată pentru a permite o evaluare adecvată a ofertei de către consumator. În cazul în care antreprenorul utilizează imagini, acestea sunt o reprezentare veridică a produselor și/sau serviciilor oferite. Greșelile evidente sau erorile evidente din ofertă nu sunt obligatorii pentru antreprenor.
  4. Toate imaginile, specificațiile și datele din ofertă sunt orientative și nu pot constitui un motiv de compensare sau de dizolvare a contractului.
  5. Imaginile produselor sunt o reprezentare fidelă a produselor oferite. Operatorul nu poate garanta că culorile afișate corespund exact culorilor reale ale produselor.
  6. Fiecare ofertă conține astfel de informații încât să fie clar pentru consumator care sunt drepturile și obligațiile legate de acceptarea ofertei. Aceasta se referă în special la
    în special:
    - prețul, inclusiv taxele;
    - orice costuri de expediere
    - modalitatea de încheiere a contractului și acțiunile necesare în acest sens;
    - dacă se aplică sau nu dreptul de retragere;
    - metoda de plată, de livrare și de executare a acordului;
    - perioada de acceptare a ofertei sau perioada în care comerciantul garantează prețul;
    - nivelul tarifului de comunicare la distanță, în cazul în care costurile de utilizare a tehnicii de comunicare la distanță sunt calculate pe o altă bază decât tariful de bază obișnuit pentru mijloacele de comunicare utilizate;
    - dacă acordul este arhivat după încheierea sa și, în caz afirmativ, modul în care poate fi consultat de către consumator;
    - modul în care consumatorul, înainte de încheierea contractului, poate verifica și, dacă dorește, rectifica datele furnizate de acesta în temeiul contractului;
    - orice altă limbă decât olandeza în care poate fi încheiat contractul;
    - codurile de conduită la care este supus comerciantul și modul în care consumatorul poate consulta electronic aceste coduri de conduită; și
    - durata minimă a contractului la distanță în cazul unei tranzacții de durată.
    - dimensiunile disponibile, culorile, tipul de materiale.

Articolul 5 - Contractul

  1. Sub rezerva dispozițiilor de la alineatul (4), acordul este încheiat în momentul în care consumatorul acceptă oferta și îndeplinește termenii și condițiile stabilite în aceasta.
  2. În cazul în care consumatorul a acceptat oferta pe cale electronică, comerciantul va confirma imediat primirea acceptării ofertei pe cale electronică. Atât timp cât primirea acestei acceptări nu a fost confirmată de către antreprenor, consumatorul poate dizolva acordul.
  3. În cazul în care acordul este încheiat pe cale electronică, antreprenorul ia măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja transferul electronic de date și asigură un mediu web securizat. În cazul în care consumatorul poate plăti electronic, antreprenorul va respecta măsurile de securitate adecvate.
  4. Întreprinzătorul poate - în limitele cadrului legal - să se informeze dacă consumatorul își poate îndeplini obligațiile de plată, precum și toate acele fapte și factori care sunt importanți pentru încheierea responsabilă a contractului la distanță. În cazul în care, pe baza acestei investigații, antreprenorul are motive întemeiate pentru a nu încheia acordul, acesta are dreptul de a refuza o comandă sau o cerere sau de a impune condiții speciale de punere în aplicare, prezentând în același timp motivele.
  5. Întreprinzătorul va include următoarele informații împreună cu produsul sau serviciul destinat consumatorului, în scris sau în așa fel încât acestea să poată fi stocate de consumator într-un mod accesibil pe un suport de date durabil:
    a. adresa de vizită a unității întreprinzătorului unde consumatorul se poate adresa cu reclamații;
    b. condițiile în care și modul în care consumatorul poate face uz de dreptul de retragere sau o declarație clară privind excluderea dreptului de retragere;
    c. informațiile privind garanțiile și serviciile post-vânzare existente;
    d. datele incluse la articolul 4 alineatul (3) din prezentele condiții, cu excepția cazului în care antreprenorul a furnizat deja consumatorului aceste date înainte de punerea în aplicare a contractului;
    e. cerințele de reziliere a acordului, în cazul în care acordul are o durată mai mare de un an sau este pe durată nedeterminată.
  6. În cazul unei tranzacții de durată, dispoziția de la alineatul anterior se aplică numai primei livrări.
  7. Fiecare acord este încheiat în condițiile suspensive ale disponibilității suficiente a produselor în cauză.

Articolul 6 - Dreptul de retragere

La livrarea produselor:

  1. Atunci când cumpără produse, consumatorul are posibilitatea de a anula comanda fără a oferi motive timp de 14 zile. Această perioadă de reflecție începe în ziua următoare primirii produsului de către consumator sau de către un reprezentant desemnat în prealabil de către consumator și comunicat întreprinzătorului.
  2. În timpul perioadei de reflecție, consumatorul va manipula produsul și ambalajul cu grijă. Acesta va despacheta sau va utiliza produsul numai în măsura necesară pentru a evalua dacă dorește să păstreze produsul. În cazul în care își exercită dreptul de retragere, acesta va returna produsul întreprinzătorului cu toate accesoriile livrate și - dacă este posibil în mod rezonabil - în starea și ambalajul originale, în conformitate cu instrucțiunile rezonabile și clare furnizate de întreprinzător.
  3. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta este obligat să facă acest lucru cunoscut întreprinzătorului în termen de 14 zile de la primirea produsului. Consumatorul trebuie să facă acest lucru prin intermediul formularului tip. După ce consumatorul și-a exprimat dorința de a face uz de dreptul său de retragere, acesta trebuie să returneze produsul în termen de 14 zile. Consumatorul trebuie să dovedească faptul că bunurile livrate au fost returnate la timp, de exemplu, prin intermediul unei dovezi de expediere.
  4. În cazul în care clientul nu și-a exprimat dorința de a-și exercita dreptul de retragere sau nu a returnat produsul întreprinzătorului după expirarea termenelor menționate la alineatele (2) și (3), achiziția este un fapt.

În cazul prestării de servicii:

  1. În cazul prestării de servicii, consumatorul are posibilitatea de a dizolva contractul fără a oferi motive timp de cel puțin 14 zile, începând cu ziua încheierii contractului.
  2. Pentru a face uz de dreptul său de retragere, consumatorul va respecta instrucțiunile rezonabile și clare furnizate de antreprenor în ofertă și/sau cel târziu la momentul livrării.

Articolul 7 - Costuri în caz de retragere

  1. În cazul în care consumatorul face uz de dreptul său de retragere, acesta suportă cel mult costurile de expediere înapoi.
  2. În cazul în care consumatorul a plătit o sumă, antreprenorul va rambursa această sumă cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la revocare. Aceasta este condiționată de faptul că produsul a fost deja primit înapoi de către antreprenor sau că pot fi furnizate dovezi concludente ale returnării complete. Rambursările vor fi efectuate prin aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul autorizează în mod explicit o altă metodă de plată.
  3. În cazul în care produsul este deteriorat sau ambalajul este mai deteriorat decât este necesar pentru a încerca produsul, putem transfera această depreciere a produsului asupra dumneavoastră. Prin urmare, vă rugăm să tratați produsul cu grijă și să vă asigurați că este ambalat corespunzător atunci când îl returnați.
  4. Consumatorul nu poate fi tras la răspundere pentru deprecierea produsului în cazul în care antreprenorul nu a furnizat toate informațiile cerute de lege cu privire la dreptul de retragere, acest lucru trebuind să fie făcut înainte de încheierea contractului de cumpărare.

Articolul 8 - Excluderea dreptului de retragere

  1. Întreprinzătorul poate exclude dreptul de retragere al consumatorului pentru produsele descrise la alineatele (2) și (3). Excluderea dreptului de retragere este valabilă numai dacă comerciantul a menționat în mod clar acest lucru în ofertă, cel puțin în timp util înainte de încheierea contractului.
  2. Excluderea dreptului de retragere este posibilă numai pentru produsele
    a. care au fost create de comerciant în conformitate cu specificațiile consumatorului, cum ar fi produsele la comandă;
    b. care sunt în mod clar de natură personală
    c. care nu pot fi returnate din cauza naturii lor;
    d. care se strică sau îmbătrânesc rapid;
    e. al căror preț este supus fluctuațiilor de pe piața financiară asupra cărora antreprenorul nu are nicio influență;
    f. pentru ziare și reviste unice;
    g. pentru înregistrări audio și video și programe informatice al căror sigiliu a fost rupt de consumator
    h. pentru produsele igienice pentru care consumatorul a rupt sigiliul.
  3. Excluderea dreptului de retragere este posibilă numai pentru servicii:
    a. privind cazarea, transportul, restaurantele sau activitățile de agrement care urmează să fie efectuate la o anumită dată sau în cursul unei anumite perioade;
    b. a căror livrare a început cu acordul expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de reflecție;
    c. privind pariurile și loteriile.

Articolul 9 - Prețul

  1. În timpul perioadei de valabilitate menționate în ofertă, prețurile produselor și/sau serviciilor oferite nu vor fi majorate, cu excepția modificărilor de preț datorate modificărilor cotelor de TVA.
  2. Fără a aduce atingere alineatului precedent, antreprenorul poate oferi produse sau servicii ale căror prețuri sunt legate de fluctuațiile pieței financiare și asupra cărora antreprenorul nu are nicio influență, cu prețuri variabile. Această legătură cu fluctuațiile și faptul că orice prețuri menționate sunt prețuri țintă vor fi menționate în ofertă.
  3. Majorările de preț în termen de 3 luni de la încheierea contractului sunt permise numai în cazul în care acestea sunt rezultatul unor reglementări sau dispoziții legale.
  4. Majorările de preț de la 3 luni după încheierea contractului sunt permise numai dacă antreprenorul le-a stipulat și:
    a. acestea sunt rezultatul unor reglementări sau prevederi legale; sau
    b. consumatorul este autorizat să rezilieze contractul în ziua în care creșterea de preț intră în vigoare.
  5. Prețurile menționate în oferta de produse sau servicii includ TVA.
  6. Toate prețurile sunt supuse erorilor de tipărire și dactilografiere. Nu se acceptă nicio răspundere pentru consecințele erorilor de tipărire și de compoziție. În cazul erorilor de tipărire și dactilografiere, antreprenorul nu este obligat să livreze produsul conform prețului incorect.

Articolul 10 - Conformitate și garanție

  1. Comerciantul garantează că produsele și/sau serviciile îndeplinesc contractul, specificațiile menționate în ofertă, cerințele rezonabile de fiabilitate și/sau utilitate și dispozițiile legale și/sau reglementările guvernamentale în vigoare la data încheierii contractului. În cazul în care s-a convenit acest lucru, comerciantul garantează, de asemenea, că produsul este adecvat pentru alte utilizări decât cele normale.
  2. O garanție oferită de comerciant, producător sau importator nu afectează drepturile și pretențiile legale pe care consumatorul le poate exercita împotriva comerciantului pe baza contractului.
  3. Orice produse defecte sau livrate greșit trebuie raportate în scris antreprenorului în termen de 4 săptămâni de la livrare. Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original și în stare nouă.
  4. Perioada de garanție a antreprenorului corespunde perioadei de garanție a fabricii. Cu toate acestea, antreprenorul nu este niciodată responsabil pentru adecvarea finală a produselor pentru fiecare aplicație individuală a consumatorului și nici pentru orice sfaturi privind utilizarea sau aplicarea produselor.
  5. Garanția nu se aplică în cazul în care:
    - Consumatorul a reparat și/sau modificat el însuși produsele livrate sau le-a reparat și/sau modificat de către terți;
    - produsele livrate au fost expuse la condiții anormale sau au fost tratate neglijent sau tratate contrar instrucțiunilor antreprenorului și/sau de pe ambalaj;
    - Defecțiunea este în întregime sau parțial rezultatul reglementărilor pe care guvernul le-a stabilit sau le va stabili cu privire la natura sau calitatea materialelor utilizate.

Articolul 11 - Livrarea și punerea în aplicare

  1. Întreprinzătorul va acorda cea mai mare atenție posibilă la primirea și executarea comenzilor de produse și la evaluarea cererilor de prestare de servicii.
  2. Locul de livrare este adresa pe care consumatorul a făcut-o cunoscută întreprinderii.
  3. Sub rezerva celor prevăzute la alineatul (4) din prezentul articol, întreprinderea va executa comenzile acceptate cu promptitudine, dar cel târziu în termen de 30 de zile, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit asupra unei perioade de livrare mai lungi. În cazul în care livrarea este întârziată sau în cazul în care o comandă nu poate fi executată sau poate fi executată doar parțial, consumatorul va fi informat în acest sens în termen de cel mult 30 de zile de la data plasării comenzii. În acest caz, consumatorul are dreptul de a rezilia gratuit contractul. Consumatorul nu are dreptul la nicio compensație.
  4. Toate condițiile de livrare sunt orientative. Consumatorul nu poate deriva niciun drept din niciunul dintre termenii menționați. Depășirea unui termen nu dă dreptul consumatorului la despăgubiri.
  5. În caz de dizolvare în conformitate cu alineatul (3) din prezentul articol, antreprenorul va rambursa suma plătită de consumator cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la dizolvare.
  6. În cazul în care livrarea unui produs comandat se dovedește a fi imposibilă, antreprenorul va depune eforturi pentru a furniza un articol de înlocuire. Cel târziu la livrare, se va menționa în mod clar și inteligibil că se livrează un articol de înlocuire. În cazul articolelor de înlocuire, dreptul de retragere nu poate fi exclus. Costurile oricărui transport de returnare sunt suportate de antreprenor.
  7. Riscul de deteriorare și/sau pierdere a produselor revine întreprinzătorului până în momentul livrării către consumator sau către un reprezentant desemnat în prealabil și adus la cunoștința întreprinzătorului, cu excepția cazului în care se convine altfel în mod explicit.

Articolul 12 - Durata tranzacțiilor: durată, reziliere și prelungire
Rezilierea

  1. Consumatorul poate rezilia în orice moment un contract pe durată nedeterminată care a fost încheiat pentru furnizarea regulată de produse (inclusiv energie electrică) sau servicii, sub rezerva normelor de reziliere convenite și a unei perioade de preaviz de maximum o lună.
  2. Consumatorul poate rezilia un contract pe durată determinată care a fost încheiat pentru furnizarea regulată de produse (inclusiv energie electrică) sau servicii în orice moment la sfârșitul perioadei determinate, sub rezerva normelor de reziliere convenite și a unei perioade de preaviz care nu depășește o lună.
  3. Consumatorul poate rezilia contractele menționate la alineatele anterioare:
    - să le rezilieze în orice moment și să nu fie limitate la rezilierea la un anumit moment sau într-o anumită perioadă;
    - cel puțin să le rezilieze în același mod în care au fost încheiate de către el;
    - să le rezilieze întotdeauna cu aceeași perioadă de preaviz pe care antreprenorul a stipulat-o pentru sine.

Prelungire

  1. Un contract pe durată determinată care a fost încheiat pentru furnizarea regulată de produse (inclusiv energie electrică) sau de servicii nu poate fi prelungit sau reînnoit tacit pentru o durată determinată.
  2. Fără a aduce atingere alineatului precedent, un contract pe durată determinată care a fost încheiat pentru furnizarea regulată de ziare și reviste zilnice sau săptămânale poate fi reînnoit tacit pentru o perioadă determinată care nu depășește trei luni, dacă consumatorul poate rezilia acest contract prelungit la sfârșitul prelungirii cu un preaviz care nu depășește o lună.
  3. Un contract pe durată determinată care a fost încheiat pentru furnizarea regulată de produse sau servicii poate fi prelungit în mod automat pentru o perioadă nedeterminată numai dacă consumatorul poate rezilia acest contract prelungit în orice moment cu un preaviz care nu depășește o lună și cu un preaviz care nu depășește trei luni dacă contractul este încheiat pentru furnizarea regulată de ziare, reviste și periodice zilnice sau săptămânale, dar mai puțin de o dată pe lună.
  4. Un contract pe durată determinată pentru furnizarea regulată de ziare și reviste zilnice sau săptămânale cu titlu introductiv (abonament de probă sau introductiv) nu este continuat tacit și încetează automat la sfârșitul perioadei de probă sau introductive.
    Durata contractului
  5. În cazul în care un contract durează mai mult de un an, consumatorul poate rezilia contractul în orice moment după un an cu o perioadă de preaviz de până la o lună, cu excepția cazului în care caracterul rezonabil și echitabil se opune rezilierii înainte de sfârșitul perioadei convenite.

Articolul 13 - Plata

  1. Cu excepția cazului în care se convine altfel, sumele datorate de consumator trebuie plătite în termen de 7 zile lucrătoare de la începutul perioadei de reflecție menționate la articolul 6 alineatul (1). În cazul unui acord de furnizare a unui serviciu, această perioadă începe după ce consumatorul a primit confirmarea acordului.
  2. Consumatorul are obligația de a raporta imediat antreprenorului inexactitățile din detaliile de plată furnizate sau menționate.
  3. În cazul neplății de către consumator, antreprenorul are dreptul, sub rezerva restricțiilor legale, de a percepe costurile rezonabile comunicate în avans consumatorului.

Articolul 14 - Procedura de reclamație

  1. Comerciantul dispune de o procedură de soluționare a reclamațiilor suficient de publicizată și tratează reclamațiile în conformitate cu această procedură.
  2. Reclamațiile cu privire la executarea contractului trebuie să fie prezentate întreprinzătorului descrise complet și clar în termen de 7 zile de la data la care consumatorul a descoperit defectele.
  3. Reclamațiile adresate întreprinzătorului vor primi răspuns în termen de 14 zile de la data primirii. În cazul în care o reclamație necesită un timp de procesare previzibil mai lung, antreprenorul va răspunde în perioada de 14 zile cu un aviz de primire și cu o indicație a momentului în care consumatorul se poate aștepta la un răspuns mai detaliat.
  4. În cazul în care reclamația nu poate fi soluționată de comun acord, apare un litigiu care face obiectul procedurii de soluționare a litigiilor.
  5. Pentru reclamații, un consumator trebuie să se adreseze mai întâi antreprenorului. Dacă magazinul online este afiliat la WebwinkelKeur și reclamațiile nu pot fi soluționate de comun acord, consumatorul trebuie să se adreseze WebwinkelKeur(www.webwinkelkeur.nl), care va media gratuit. Verificați dacă acest magazin online are o afiliere curentă prin intermediul https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. În cazul în care încă nu există nicio soluție, consumatorul are posibilitatea de a-și trimite plângerea la comitetul independent de soluționare a litigiilor desemnat de WebwinkelKeur; hotărârea este obligatorie și atât antreprenorul, cât și consumatorul sunt de acord cu această decizie obligatorie. Depunerea unei contestații în fața acestei comisii implică costuri care trebuie plătite de consumator. De asemenea, este posibil să se depună reclamații prin intermediul platformei europene ODR(http://ec.europa.eu/odr).
  6. O reclamație nu suspendă obligațiile antreprenorului, cu excepția cazului în care antreprenorul indică altfel în scris.
  7. În cazul în care o reclamație este considerată justificată de către antreprenor, antreprenorul va înlocui sau va repara gratuit, la discreția sa, produsele livrate.

Articolul 15 - Litigii

  1. În ceea ce privește acordurile dintre antreprenor și consumator la care se referă prezentele condiții generale, se aplică numai legislația olandeză. Chiar dacă consumatorul locuiește în străinătate.
  2. Convenția de la Viena privind vânzările nu se aplică.

Articolul 16 - Dispoziții suplimentare sau diferite
Dispozițiile suplimentare sau dispozițiile care se abat de la prezentele condiții generale nu trebuie să fie în detrimentul consumatorului și trebuie să fie înregistrate în scris sau astfel încât consumatorul să le poată stoca într-un mod accesibil pe un suport de date durabil.